מדיניות פרטיות זו (להלן: “מדיניות הפרטיות”) מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש ויש לקוראה יחד עם תנאי השימוש, ולעשות שימוש בהגדרות המופיעות בתנאי השימוש.
המפעילה מחויבת לכבד את פרטיות המשתמשים באתר. על מנת לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמש מפרסמת המפעילה מדיניות פרטיות זו ומספקת את המידה המצוי בה אודות האפשרויות העומדות בפני המשתמש בעת שימושו באתר ובנוגע להתנהלות המפעילה בעניין איסוף מידע מהאתר.
1. כללי
1.1. כחלק מהשימוש בשירותי האתר, המשתמש יתבקש להעביר פרטים אישיים לידי המפעילה ובהם שם ודוא”ל. פרטים אלה נשמרים עי המפעילה במאגר הלקוחות שלה ומשמש לצרכים פנימיים ותקשורת עתידית עם הלקוחות. פרטים נוספים כגון פרטי כרטיס אשראי נדרשים לצורך חיוב בלבד ואינם נשמרים ע”י המפעילה.
1.2. בעת השימוש באתר, יתכן ויצטברו נתונים אודות אופן השימוש של המשתמש באתר, ובהם מוצרים בהם התעניין המשתמש, עמודים בהם צפה, מוצרים שנרכשו על ידו וכדומה. זהו מידע סטטיסטי ואינו מזהה את המשתמש באופן אישי.
1.3 הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת שהושלם תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים טרם השלמת תהליך ההזמנה, יחויב המשתמש באתר לפי המחירים המעודכנים.
1.4. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
2. מאגר המידע והשימוש בו
2.1. הנתונים הנאספים אודות המשתמש שצוינו לעיל נשמרים במאגר מידע של המפעילה. המפעילה מתחייבת לעשות שימוש במידע האמור על פי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין ולשם המטרות הבאות:
• לאפשר שימוש יעיל ונוח למשתמש;
• לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר;
• לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים;
• לנתח ולמסור מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים (במקרה שיועבר מידע זה לצדדים שלישיים, לא יזהה את המשתמש אישית);
• אכיפת תנאי השימוש של המפעילה;
• יצירת קשר עם המשתמש בדבר סטטוס הזמנתו ואספקת המוצרים שהזמין;
• גביית תשלום;
• לכל מטרה אחרת המפורטת בתנאי השימוש ובמדיניות פרטיות זו.
3. מטרות השימוש במידע
3.1. פרטי משתמש אשר יימסרו על ידו יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של המפעילה, והמשתמש מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו יישמר במאגר המידע של המפעילה לצרכים הבאים:
• שיווק, פרסום, קידום מכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון ובהתאם להוראות הדין (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר);
• עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש אחר בקשר להרשמתו באתר;
• צרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;
• צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו;
• מתן שירותים למשתמש והבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק.
3.2. ידוע למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו. כמו כן המפעילה תהא רשאית, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לפעילות המשתמש במסגרת האתר, לגופים השותפים לפעילות המפעילה ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתה של המפעילה.
4. מסירת מידע לצד שלישי
מצבים בגינם עשויה המפעילה לחלוק את המידע של המשתמש עם צדדים שלישיים:
• כאשר המשתמש אישר למפעילה להעביר את פרטיו האישיים לצדדים שלישיים;
• על מנת לספק למשתמש את המוצרים שהזמין, ובמקרה כאמור הפרטים שמסר המשתמש יועברו לצוות האתר ככל וההזמנה תסופק ע”י הצוות ישירות לפרטי הלקוח;
• במקרה בו יפר המשתמש את תנאי השימוש באתר או ינסה לבצע פעולות המנוגדות לדין;
• על מנת לאכוף את תנאי השימוש או הסכמים אחרים או מדיניות אחרת;
• במקרה בו המפעילה תחליט לגבות חוב שאינו שולם באמצעות צד שלישי המתמחה בגביית חובות לרבות משרדי עורכי דין;
• בתגובה לזימון או דרישת חקירה אחרת, צו בימ”ש, או בקשה לשיתוף פעולה מאת רשות אכיפה או רשות ממשלתית אחרת;
• על מנת לקבוע או לממש את זכויותיה המשפטיות של המפעילה;
• על מנת להתגונן מפני תביעות משפטיות כפי שיידרש לפי דין. במקרים כאמור, המפעילה עשויה להעלות או לוותר על התנגדות או זכות העומדת לרשותה, לפי שיקול דעתה הבלעדי;
• כאשר מאמינה המפעילה כי גילוי הינו ראוי בקשר למאמצים לחקור, למנוע, לדווח או לנקוט בפעולה אחרת בנוגע לפעילות בלתי חוקית, חשד לתרמית או עוולה אחרת;
• על מנת להגן על הזכויות, הרכוש או הבטיחות של המפעילה, עובדיה, משתמשי האתר או אחרים;
• בקשר לעסקה תאגידית מהותית, כגון מכירת עסקי המפעילה, הסרת השקעות, מיזוג, איחוד, או מכירת נכסים, או במקרה של פירוק.
5. מידע מצטבר ובלתי אישי
המפעילה עשויה לעשות שימוש במידע מצטבר ובלתי אישי שהיא אספה בכל אחת מהנסיבות כאמור לעיל. המפעילה עשויה לשלב מידע בלתי-אישי שהיא אספה עם מידע בלתי אישי נוסף שנאסף ממקורות אחרים. כמו כן, המפעילה רשאית לחלוק מידע מצטבר עם צדדים שלישיים, לרבות יועצים, מפרסמים ומשקיעים, למטרת ביצוע ניתוח עסקי כללי. למשל, המפעילה רשאית לדווח למפרסמים שלה אודות מספר המבקרים באתר והמאפיינים או השירות או המוצרים הפופולאריים ביותר. מידע כאמור אינו כולל כל מידע אישי וניתן יהא לעשות בו שימוש על מנת לפתח תוכן ושירות שיסייעו למשתמש ועל מנת להתאים תוכן ופרסום.
6. צדדים שלישיים
6.1. ישנם מספר מקומות באתר, שבהם יכול המשתמש להקליק על קישור לשם גישה לאתרים אחרים שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו. האתרים הללו עשויים לבקש ולאסוף מידע באופן עצמאי, לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים, לספק למפעילה מידע אודות פעילות המשתמש באתרים הללו.
6.2. כל צד שלישי אשר עשויה המפעילה לגלות לו מידע אישי, עשוי להיות בעל מדיניות פרטיות משלו, אשר מתארת כיצד הינו עושה שימוש ומגלה מידע אישי. המדיניות כאמור תסדיר את השימוש, הטיפול והגילוי של המידע האישי של המשתמש לאחר שהמפעילה חלקה אותו עם צדדים שלישיים כאמור במדיניות פרטיות זו. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, המפעילה מעודדת אותך לבקר באתרים של צדדים שלישיים כאמור.
6.3. המפעילה עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי השירות המורשים שלה, חברות פרסום ורשתות פרסום להציג פרסומות באתר. החברות הללו עשויות לעשות שימוש בטכנולוגיות מעקב, כגון “Cookies” (ראו להלן), על מנת לאסוף מידע אודות משתמשים אשר צופים או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות ב”Cookies” כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של המפעילה.
7. בחירות המשתמש אודות איסוף ושימוש במידע
המשתמש רשאי לבחור שלא לספק למפעילה מידע מסוים, אולם הדבר יגרום לכך שלא יוכל לעשות שימוש במאפיינים מסוימים באתר מכיוון שמידע כאמור נדרש על מנת שירשם לשירותי המפעילה לרבות ביצוע הזמנות באתר.
8. שימוש ב “Cookies”
8.1. המפעילה עושה שימוש בטכנולוגיות שונות על מנת לאסוף מידע מהמכשיר הנייד ו/או המחשב של המשתמש ואודות פעילות המשתמש באתר.
8.2. המפעילה אוספת מידע באופן אוטומטי מהמכשיר הנייד או הדפדפן של המשתמש כאשר הוא מבקר באתר. מידע כאמור כולל אינטרנט סלולארי, כתובת IP, סוג הדפדפן ושפת הדפדפן, זמני גישה, התוכן של “עוגיות” (cookies) שלא נמחק, אשר הדפדפן של המשתמש קיבל מהמפעילה בעבר וכתובת האתר המפנה.
8.3. עוגיות(Cookies) : כאשר משתמש עושה שימוש באתר, המפעילה עשויה להקצות למכשיר הנייד או למחשב המשתמש עוגייה (cookie) אחת או יותר, על מנת לאפשר גישה ליישום ועל מנת להתאים למשתמש את החוויה המקוונת. באמצעות שימוש בעוגייה (cookie), עשויה המפעילה גם לאסוף מידע באופן אוטומטי אודות הפעילות המקוונת של המשתמש באתר, כגון דפי אינטרנט בהם הנו מבקר, הקישורים עליהם הוא מקליק והחיפושים שהוא מבצע באתר. רוב הדפדפנים מקבלים עוגיות (cookies) באופן אוטומטי, אולם בדרך כלל יכול המשתמש לשנות את הגדרות הדפדפן שלו על מנת לסרב לעוגיות (cookies). אם יבחר המשתמש לסרב לעוגיות (cookies), עליו לשים לב כי לא יוכל להיכנס או לעשות שימוש בחלק מהמאפיינים המוצעים במסגרת האתר.
8.4. המפעילה עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיית אינטרנט סטנדרטית, כגון אלומות אינטרנט (web beacons), אנאליטיקס וטכנולוגיות דומות, על מנת לעקוב אחר שימוש המשתמש באתר. כמו כן, המפעילה עשויה לכלול את האמור לעיל בהודעות דוא”ל או עלונים לקידום מכירות, על מנת לקבוע האם ההודעות נפתחו והאם ננקטה פעולה בעקבותיהם. המידע שתשיג המפעילה באופן זה, יאפשר לה להתאים את השירותים שהיא מציעה למשתמש, על מנת לפרסם פרסומים מותאמים אישית ולמדוד את האפקטיביות הכוללת של פרסום מקוון, תוכן, תכנות או פעילויות אחרות שלה.
9. אבטחת מידע
9.1. המפעילה מיישמת באתר מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. מערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, אך אין הם מעניקים ביטחון מוחלט. המפעילה אינה מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן באתר.
9.2. המפעילה בוחנת מעת לעת את אבטחת המידע של האתר ומבצעת שינויים ושדרוגים בהתאם לצורך, על מנת לשמור על רמת אבטחת המידע של האתר. עם זאת המפעילה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, אשר יגרם למשתמש במקרה של חשיפת המידע עקב חדירה בלתי מורשית של צדדים שלישיים או כתוצאה ממעשה או מחדל שאינם בשליטת המפעילה.
10. זכות לעיין במידע ולעדכנו
10.1. על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981, לכל אדם הזכות לעיין במידע המוחזק עליו במאגר המידע של המפעילה. משתמש שעיין במידע עליו ומצא שהמידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע המוחזק עליו כאמור לעיל.
10.2. פנייה כזו יש להפנות למפעילה בדוא”ל שכתובתו היא info@popart-israel.co.il מובהר בזאת כי ייתכנו שינויים בפרטי הקשר אשר צוינו לעיל ובמועדי זמינות המפעילה על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן הודעה מוקדמת ולמשתמש לא יהיו טענות נגדה בשל כך.
10.3. אם המידע שבמאגר המידע של המפעילה משמש לצורך פניה אישית למשתמש, הוא רשאי על פי חוק לדרוש בכתב כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע.
11. שינויים במדיניות הפרטיות
המפעילה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו. אם יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם על כך הודעה באתר המפעילה.
12. ביטול עסקה ע”י פופ ארט ישראל
פופ ארט ישראל תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
12.1. אם נפלה טעות בהצגת הפריט באתר ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
12.2.אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
12.3. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של פופ ארט ישראל.
12.4. במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.
12.5. אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוח).
12.6. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של פופ ארט ישראל שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
13. אספקת מוצר
13.1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
13.2. ככל ויבחר הלקוח לקבל את המוצר במשלוח, החנות תפעל כדי לספק את המוצר באמצעות חברת שליחים וזאת בכפוף למלוא התשלום באמצעות כרטיס האשראי.
13.3. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 12.3 לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
13.4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או ספק המשלוח יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח. יעדים חריגים (קיבוצים, ישובים מעבר לקו הירוק, ישובים מרוחקים, כפרים ערבים, מועצות מקומיות) עד 14 ימי עסקים.
13.5. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת המשלוחים ובהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה בהזמנה ובכפוף למדינות חברת המשלוחים.
13.6. יובהר כי ישנו תעריף משתנה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’, התעריף יימסר טלפונית/בדוא”ל לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
13.7. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
13.8. אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח ע”י חברת השליחויות בהתאם למפורט בהזמנה ולאמור בסעיף 13.2 לעיל בתקנון זה.
13.9. המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח פעולות אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
13.10. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל ממלאי החנות. והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה החנות תיצור קשר עם הלקוח והוא לא יחויב בגין העסקה וההזמנה תבוטל.
13.11. זמן אספקת המשלוח נמדד יום אחרי ביצוע ההזמנה באתר
13.12. משלוח המתבצע ע”י חברת השליחים – השליח יגיע לכתובת המשלוח בין השעות 8:00 ל – 13:00 עד סוף יום עסקים בדואר שליחים לפי שעות אלה עם תיאום מראש.
13.13. בכל מקרה של אספקת המוצרים כאמור לעיל, על אחריות הלקוח לוודא בעת ביצוע ההזמנה בחנות, כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש.
14. הכשרות לרכוש באתר האינטרנט
14.1. רשאי לרכוש מוצרים באתר האינטרנט כל אדם, שהינו מעל גיל 18 שנים ובעל כשרות משפטית, אשר בבעלותו/ הוא מחזיק ברשותו כרטיס אשראי בר תוקף שהונפק ומכובד בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל (להלן: “כרטיס אשראי”).
14.2. מובהר בזה כי תשלום באמצעות כרטיס אשראי יתאפשר בכפוף לכך שחברות כרטיסי האשראי מתירות תשלום בכרטיס אשראי לצורך ביצוע רכישה באתר האינטרנט.
14.3. לפופ ארט ישראל שמורה הזכות להגביל ו/או לבטל את זכאותו של לקוח לרכוש באתר האינטרנט, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי, גם אם רכש בעבר מוצרים באמצעות אתר האינטרנט וגם אם לאו. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, זכות זו תעמוד לפופ ארט ישראל, בין היתר, בכל אחד מהמקרים הבאים:
14.3.1. ככל ובעת ההרשמה לאתר האינטרנט, הלקוח מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או פרטים שאינם נכונים.
14.3.2. הלקוח ביצע רכישה ו/או התכוון לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי שאינו בתוקף ו/או שהוגבל לשימוש ו/או שנחסם לשימוש ו/או שאינו מוחזק כדין בידי הלקוח המחזיק בו.
14.3.3. הלקוח עשה שימוש ו/או התכוון לעשות שימוש באתר האינטרנט לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי עפ”י כל דין ו/או בכדי לסייע לאחר לביצוע של מעשה כזה.
14.3.4. הלקוח ביצע מעשה ו/או מחדל שיש בהם לפגוע ו/או שפוגעים בפופ ארט ישראל ו/או במי מטעמה של פופ ארט ישראל ו/או באתר האינטרנט, לרבות בלקוחותיה ו/או בספקיה.
14.3.14. במקרה בו ללקוח קיים חוב לפופ ארט ישראל ו/או לחברות ו/או לגופים הקשורים עימה, לרבות חוב הנובע מרכישה ו/או מהזמנת מוצרים באחת מהחנויות הקשורות עימה.
14.3.6. הלקוח הפר הוראה מהוראות תקנון זה, כפי שיעודכן מעת לעת.
14.3.7. מובהר כי אי נקיטת אמצעי הגבלה ו/או ביטול מצד פופ ארט ישראל כאמור, על אף שעומדת לה הזכות לעשות כן, לא ייחשבו כוויתור של פופ ארט ישראל על איזו מזכויותיה.
15. ביטול עסקה
15.1. צרכן רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר האינטרנט בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק כמפורט להלן:
15.2. ביטול עסקה ניתן לבצע על ידי יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים שצוינו לעיל.
15.3. צרכן רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 3 יום מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם. על אף האמור, בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה (4) חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה, שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה רשאית לבקש מהצרכן להציג לפניה תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.ביטול עסקה עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי החברה. תחזיר החברה לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל החברה את חיובו של הצרכן בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם.
15.4. איסוף המוצר בגין עסקה שבוטלה עקב אי התאמה כמפורט לעיל, תבוצע על ידי החברה והצרכן לא יחויב בגין דמי משלוח.
15.5. במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי החברה. תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, וכן תשלום ששולם בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה ככל ונגבתה.
15.6. צרכן שביטל עסקה שלא עקב אי התאמה כמפורט לעיל, נדרש להחזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה ולא יינתן החזר בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו.
15.7. כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה.
15.8. על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
15.9. מוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה, אלא יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.
15.10. האתר משמש למכירה ליחידים בלבד ולא למכירה סיטונאית, או למכירה חוזרת, אלא אם החברה נתנה לכך את הסכמתה בכתב.
15.11. יובהר, כי לחברה שמורה הזכות לתבוע את נזקיה במקרה שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו, בין היתר, החזרת מוצר שהיה בחזקת הצרכן וכתוצאה מכך ניזוק או שנפגם בין עקב השימוש ובין אם לאו.
ביטול עסקה צרכנית
- ערך המוצר הנרכש עולה על 50 ש”ח.
- המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש. לרוב החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית.